En del småting

 I går ble det ikke blogget... Var altfor opptatt med husvask, pusse vinduer og skifte gardiner. Er jo sånt som må gjøres en gang iblant det og.

Men i dag vil jeg ta frem endel småting jeg har heklet.


Denne kragen til å ha i halsen utenpå en bluse eller genser. Pynten foran er rett og slett en stor pen knapp som festes med en hempe av tynn strikk. Strikken blir jo liggende bak knappen og synes derfor ikke 


Et par bokmerker til en "lesehest"😉


Glassbrikker er alltid kjekt som gave.


Et brillehus...


Slike har jeg heklet mange av. De kan jo brukes til mye, men jeg kaller de for smykkeskrin da de passer ypperlig til å oppbevare øredobber i.

Jeg bruker plastbokser det har vært hårbalsam i. Disse boksene er av hard plast. Form og størrelse varierer etter hvilket merke en kjøper. Jeg har nemlig en datter som har veldig langt hår og er storforbruker av slike produkter. Jeg tar vare på noen av boksene, og det er artig å slippe fantasien løs å dekorere de.


Kommentarer