Et år har gått ..


 Et helt år har gått siden jeg skrev det første blogg innlegget. Jeg syntes redigeringen av bloggen ble tungvint fra mobilen (har ikke lenger PC), så ble jeg syk og strevde meg igjennom måneder med pusteproblemer. Legen påstod det var astma, men etter et halvt år ble jeg lagt inn på sykehus med hjertesvikt... Jeg ble operert i all hast. Fikk byttet ut en ikke fungerende hjerteklaff og et "by-pass" inngrep. Diabetes 2 ble påvist, og livet ble snudd helt på hodet. Nå sliter jeg med muskelsmerter i leggene så fort jeg er ute å går, og orker derfor lite. Noe som absolutt ikke er kjekt med diabetes. Man bør jo bevege seg mest mulig.

Men jeg skal ikke klage, jeg overlevde jo...😉

Interessen for håndarbeid generelt ble omtrent borte imens jeg var syk. Når en aner en kanskje skal dø er det andre ting som kommer i første rekke.

Men nå forsøker jeg meg altså på blogging igjen! Livet går absolutt videre, og med hekling! Jeg har faktisk ikke kjøpt garn på hele to år! Satte meg fore å bruke opp garnlageret mitt. Hadde mye gammelt garn som ellers ville ha blitt liggende. Så fremover blir det å vise frem litt av hva jeg har laget.



Denne genseren ble strikket og heklet til meg selv i jula for to år siden. Å blande strikking og hekling er noe jeg syntes blir flott og spesielt. Garnet husker jeg ikke lenger hva heter, men det er garn av merket KATIA.





Kommentarer